קידום מועמדים פוליטיים במערכת הבחירות המקומיות 2018

בעידן שבו כמעט כל התקשורת הבינאישית מתרחשת על גלי האינטרנט וכל הבחירות וההחלטות של רוב האוכלוסייה מתקבלות על סמך מה שמופיע להם במסך הקטן, אין זה מפתיע שגם עולם הפוליטיקה נמצא ברשת ומשתלט לאט־לאט על כל חלקה דיגיטלית. הזמן הנכון ביותר להיכנס לדיגיטל עבור פוליטיקאי מתחיל הוא מן הסתם בעת מערכת הבחירות, שכן הכלים הדיגיטליים מאפשרים לו להגיע למגוון עצום של קהל פוטנציאלי שיכול לתמוך בו ולעזור לו להיבחר.

מועמד ומפלגה שרוצים לנהל קמפיין בחירות לרשויות המקומיות באמצעות מערכת בחירות דיגיטלית וגם לנצח בה חייבים להשתמש בכלים הנכונים ולבנות אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית נכונה, אחרת הם יבזבזו זמן רב בניסיונות ובסופו של דבר יעלו חרס בידם.

אנחנו בלקי יודעים לספק מענה מלא למי שמתכנן לרוץ במערכת בחירות ולמי שכבר בתפקיד וזקוק לעזרה בהשגת היעדים המאתגרים השונים בתפקיד שבו הוא נמצא. המענה שלנו ניתן למועמדים, לסיעות ועוד, גם במוניציפאלי וגם בממלכתי.

אז מהם הצעדים החשובים ביותר? הנה המדריך למועמד הפוליטי:

  1. יצירת גב כלכלי למימון מערכת הבחירות - זקוקים למימון? אנחנו נריץ עבורכם פרויקט מימון המונים שיעזור לכם לצלוח את קרב הבחירות עם גב כלכלי יציב. לפרטים נוספים על כל נושא מימון ההמונים היכנסו לכאן>>

  2. הקמת עמוד עסקי בפייסבוק/אתר – אמנם כתוב עמוד בפייסבוק או אתר אינטרנט, אבל אנחנו תמיד ממליצים על שניהם. למה? כי לא כל מי שנמצא באינטרנט נמצא גם בפייסבוק, ולהפך, ורצוי שתהיה נוכחות בכל מקום ברשת אם אתם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים וכי עמוד הפייסבוק הוא האתר שלכם ברשת החברתית. אם כבר יש לכם עמוד עסקי או אתר זה מעולה, וסביר להניח שהם כבר צברו כמות של דאטה שנוכל להתחיל לעבוד איתה. אם עדיין אין לכם – עכשיו זה הזמן! לקריאה נוספת על קידום אורגני היכנסו לכאן>>

  3. נכסים מהבית – נכסים מהבית יכולים להיות מאגר מיילים או טלפונים, מעגלים ראשונים ושניים של אנשים קרובים ועוד. לקריאה נוספת על בניית בסיסי נתונים היכנסו  כאן>>

  4. בניית תוכנית אסטרטגית שיווקית דיגיטלית – ברגע שיצרנו עמוד פייסבוק ואתר, ועברנו על כל הרשימות שיש לנו של המיילים ושל הטלפונים, עכשיו הזמן לרכז הכול במקום אחד ולעבד את כל המידע הזה כדי לבנות תכנית עבודה. המטרה בבניית תכנית אסטרטגית שיווקית דיגיטלית היא יצירה של יעדים ושל מטרות שמשרתים את היעדים ואת המטרות שלכם בתכנית הפעילות הכוללת. בקמפיין הדיגיטלי, כאשר המטרות ברורות והיעדים מדידים, ניתן לוודא שקצב ההתקדמות מתנהל כצפוי. לקריאה נוספת על פרסום ממומן היכנסו כאן>>

     

איפה אנחנו משתלבים? בכל התהליך!

אנו נלווה את המועמד מהשלב הראשוני של הקמת הנכסים הדיגיטליים, דרך בניית בסיסי הנתונים שלהם הוא זקוק, ניהול דפי הפייסבוק, הטוויטר ועוד, ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות וקידום אורגני שלו בכל רחבי הרשת ועד לסוף המיוחל – שהוא כמובן ניצחון במערכת הבחירות!

נשמע מעניין? דברו איתנו!

  • פייסבוק חברת לקי
  • LinkedIn

© 2018 כל הזכויות שמורות לחברת Lucky