שאלות ותשובות בתחום הפרסום הממומן, ניהול הנכסים הדיגיטליים ובניית בסיסי נתונים

ש: מה אתם עושים בתחום הפרסום הדיגיטלי וכיצד אתם עושים זאת שונה מאחרים?

לקי היא חברה לפרסום דיגיטלי דרך רשת האינטרנט. החברה אינה חברה "רגילה" שמספקת שירותי פרסום, שיווק ומכירות, אלא אנו עובדים בשיתוף מלא עם הלקוח ובונים עבורו את האסטרטגיה המכירתית/שיווקית, את הערוצים לייצור תוצאות ופועלים להבאת התוצאות. אנחנו מכניסים באופן תדיר כלים חדשים וממקדים את פעילותינו במשולש שמביא את המכירה – הלקוח, המוצר וקהל היעד. לשם כך אנחנו כל הזמן מנתחים, מנתחים ושוב מנתחים את הנתונים שנצברו, וכך מוצאים דרכים יעילות להבאת מכירות/לידים או כל מטרה אחרת שהלקוח מגדיר.

המענה שלנו ניתן למטרות הבאות: 

- פרסום במגוון רחב של ערוצים

- יצירת לידים של מתעניינים

- יצירת מכירות מלקוחות חדשים

- שכנוע לקוחות קיימים לרכוש מוצר נוסף/להמליץ

- בניית בסיס נתונים (מאגר לקוחות פוטנציאלים) לרכישות עתידיות של מוצרים נוספים (לקוחות שרכשו ואלה שהתעניינו, כלומר נכנסו לדף ולא רכשו)

- הבאת לקוחות פוטנציאליים מישראל ומהעולם במגוון שפות, כולל פרסומים בעברית, באנגלית, בערבית, ברוסית, בגרמנית, בצרפתית, בספרדית ואפילו ביידיש (לחרדים בארה"ב)

ש: כיצד אתם פועלים?

 

אנחנו עוסקים בתחום הדיגיטל שבו כמעט הכול מדיד. מניתוח הלקוחות של הלקוחות שלנו, דרך ערוצי הפרסום ועד למגוון מודעות משכנעות.

הלקוחות של הלקוחות - אנחנו חוקרים מיהם הלקוחות של הלקוחות שלנו ומה מעניין אותם: לקוחות בבסיסי הנתונים הקיימים, לקוחות שאליהם הפרסום פורסם, לקוחות שהגיעו לאתר או לדף הנחיתה, לקוחות שרכשו או שהשאירו פרטים, לקוחות שחזרו ורכשו שוב או אלה שהחליטו שלא, הלקוחות שנמצאים בדף הפייסבוק או באינסטגרם. 

אנחנו בונים DNA של הלקוח הפוטנציאלי (בדרך כלל מספר DNA'ים כי יש סוגי לקוחות שונים) ויודעים להתאים את הפרסום אליו.

ערוצי פרסום - מתמקדים בעיקר בערוצי פרסום שיש לנו שליטה מלאה בהם ושניתן בכל רגע לעלות בהם קמפיין, להורידו, לשנותו, להגדילו, להקטינו, לטייב ולעשות דברים מיוחדים מחוץ לקופסה...

מפרסמים דרך הערוצים הבאים:

  • אימיילים- אנחנו שולחים היום מעל ל־600,000 אימיילים בחודש ללקוחות של הלקוחות שלנו. השליחה נעשית בצורה חכמה

  • אס אם אסים

  • וואטסאפים

  • פרסום בפייסבוק במגוון אפשרויות חכמות

  • פרסום בגוגל – מילות מפתח ובאנרים באתרים ממוקדים ומגוון אפשרויות חכמות

  • פרסום בטוויטר

  • פרסום בלינקדאין

  • פרסום באינסטגרם

  • פרסום תוכן במגוון פלטפורמות: אאוטבריין, טרבולה וקונטיקס

  • פרסום לקהל ממוקד שנחתך מבסיס הנתונים של פייסבוק וגוגל

  • פרסום פוסטים מעמוד הפייסבוק של הלקוח לקהל שלו ושל המתחרים

  • שימוש בכלים מתקדמים: ריטרגטינג ורימרקטינג בגוגל ובפייסבוק

  • שימוש בלינקים חכמים לבנית בסיס הנתונים הפרסומי

  • שימוש במודעות לידים (בפייסבוק) ובטופסי לידים בהתאם לצורך

ש: מה הייחודיות שלכם?

 

ראשית היחס האישי. אישי מאוד. אנחנו בונים לכל לקוח תוכנית שמתאימה בדיוק עבורו.

מעבר לכך אנחנו מספקים:

-   מענה חכם וספציפי בהתאם למצב שנמצא בו הלקוח הפוטנציאלי של הלקוח שלנו בכל רגע, בשימוש בכלים מתקדמים, דרך מגוון מערכות ובשילוב "תעלות" פרסום חכמות וארבעה שלבי "מסע" ללקוח.

כך לא כל הלקוחות רואים את אותו הפרסום, אלא כל קבוצה את הפרסום המותאם לה, והלקוח עובר תהליך אונליין אוטומטי-מכירתי-אישי

-   ניתוח אונליין של הנתונים השונים ובעיקר קהלי היעד ומיקוד לקהלים נוספים בהתאם לנתונים הללו

-   הפריית צוות המכירות של הלקוח עם נתונים רבים על הלקוחות שרכשו ועל אלה הפוטנציאליים

-   עבודה בשיתוף פעולה מלא עם צוות המכירות של הלקוח כדי להוציא את המרב ממכירות חדשות ומאלה הקיימות (לרכישה נוספת)

-   העלאת עשרות רבות של מודעות שונות במגוון ערוצים ומערכות, בחינת הצלחתן וטיובן. כך יודעים מה עובד הכי טוב ומה ומשפיע.

ש: האם ניתן להסביר בפירוט מהו המענה שאתם מספקים?

המענה שלנו כולל את השלבים הבאים:

-   שלב ההכנה שבו אנו בונים תמונת מצב ואסטרטגיה פרסומית

-   מיקוד בסוגי הקהלים השונים ובניית מענה לכל אחד מהם

-   פרסום במגוון ערוצים ובניית תהליכי המרה חכמים

 

המענה שניתן בפירוט:

  • בניית תמונת מצב ואסטרטגיה פרסומית

    • בניית תמונת מצב פרסומית של הלקוח, במגוון ערוצי הפרסום וכן בערוצים השונים שמהם מגיעים הלקוחות הפוטנציאלים (אתר, דף נחיתה, עמוד הפייסבוק...)

    • בניית תמונת מצב של הקהלים השונים שקשורים ללקוח, כולל אלה שנאגרו אצלו, על ידי ניתוח שלהם במערכות השונות שאנו עובדים בהן

    • בניית תמונת מצב מתחרים

    • בניית אסטרטגיית פרסום

 

  • סוגי קהלים ומענה לכל סוג קהל

צורת העבודה בלקי בנויה על חלוקה לגזרות שבהן "פוגשים" את הלקוח הפוטנציאלי והקיים (של הלקוח שלנו) בהתאם למצב שבו הוא נמצא בכל רגע, ומציגים לו את הפרסום המתאים. כך שלקוח שעוד לא היה באתר יראה פרסום מתאים כדי לשכנע אותו לרכוש, לקוח שכבר ביקר וטרם ביצע פעולה (השארת פרטים או רכישה) יראה פרסום אחר כדי לשכנע אותו לרכוש, שכן הוא כבר יודע במה מדובר, לקוח שכבר השאיר פרטים או רכש יראה פרסום שייתן לו הרגשה טובה שעשה נכון ובקשה להמליץ לחברים ועוד. 

להלן בפירוט סוגי הקהלים שאנחנו מטפלים בהם, כשכל אחד מהם מקבל את המענה הספציפי המתאים לו (עם כלים ופרסומים מותאמים להגעה ליעד כדי לשכנעו): 

קהל 1 - לקוח פוטנציאלי שטרם היה באתר או בדף הנחיתה.

המטרה: להכניסו לאתר או לדף הנחיתה (לקוח קר).

קהל 2 - לקוח פוטנציאלי שהיה באתר או בדף הנחיתה ולא ביע שום פעולה, כגון רכישה, השארת פרטים או תמיכה.

המטרה: להכניסו שוב אבל דרך פרסום שונה, שכן הוא כבר אינו לקוח קר.

קהל 3 - לקוח פוטנציאלי שהיה ברשימות התפוצה של הלקוח שלנו ופורסם לו בריטרגטינג

המטרה: להכניסו לדף הנחיתה ולשכנע אותו להירשם.

קהל 4 - לקוח פוטנציאלי שהתקדם מאוד בתהליך הרכישה או בהשראת הפרטים, אבל לא רכש או לא השאיר פרטים (למשל הכניס פריטים לעגלה, אבל לא עבר לתשלום).

המטרה: לשכנע אותו לסיים את התהליך שהתחיל, למשל לרכוש, להשאיר פרטים, לתמוך  ועוד

קהל 5 - לקוח שרכש או השאיר פרטים.

המטרה: שירכוש מוצר נוסף או לשמור אותו בטוח ושמח עם הרכישה כדי שימליץ לחבר או קולגה לרכוש או להשאיר פרטים או לתמוך.

קהל 6 - למי שהיה לקוח בעבר ורכש מוצר או השתמש בשירותים.

המטרה: לשכנע אותו לרכוש מוצר חדש או שישאיר פרטים או שיתמוך.

 

  • בניית תהליכי המרה

    • קמפיין פסיכולוגי הכולל 3-4 פרסומים במרחק של ימים אחדים בין כל פרסום לפרסום עם התאמה בין האימיילים לפרסום בפייסבוק ובגוגל, כך הלקוח רואה מסרי שכנוע מתואמים ועם מינון נכון.

    • בניית תעלות פרסום שמעבירות את הלקוח דרך תוכני המרה שמסננים וממירים באיכות גבוהה וגורמים לקהל ממוקד מאוד לראות את הפרסום.

ש: מהם הנכסים הדיגטלים שאתם מנהלים עבור הלקוחות?

להלן סוגי הנכסים שאנו מנהלים:

- דף פייסבוק

- דף אינסטגרם

- דף לינקדאין

- חשבון טוויטר

- דף טלגרם

- אתר אינטרנט

- דפי נחיתה

הניהול כולל:

- ניהול הדף כולל הכנסת חומרים אליו

- כתיבת תכנים

- מענה לפונים ולמשאירי התגובות

- ניתוח הסטטיסטיקות והכוונת הפעילות והפרסום בהתאם.

ש: מה אתם עושים בתחום בסיסי הנתונים ודרך אילו ערוצים אתם בונים אותם באופן ממוקד וחכם?

בלק"י בונים עבור הלקוחות בסיסי נתונים שישמשו אותם בפעילויות השונות. אנחנו עושים זאת בשיטת "המעגלים" שמאפשרת לפעול מול סוגי לקוחות שונים לפי המטרות שהוגדרו לכל מעגל.

בניית בסיסי הנתונים הממוקדים והחכמים נעשית דרך מגוון ערוצים:

  1. אימיילים, אס אם אסים וווטסאפים

  2. פרסום בפייסבוק, בגוגל (חיפוש ואתרים עם באנרים של גוגל), בטוויטר, בלינקדאין, באינסטגרם

  3. פרסום המלצות תוכן – אאוטבריין, טאובלה, קונטיקס

  4. פרסום לקהל ממוקד שנחתך מבסיס הנתונים של פייסבוק ושל גוגל

  5. שימוש בכלים מתקדמים - ריטרגטינג ורימרקטינג בגוגל ובפייסבוק

  6. שימוש במודעות לידים (בפייסבוק) ובטופסי לידים

  • פייסבוק חברת לקי
  • LinkedIn

© 2018 כל הזכויות שמורות לחברת Lucky