top of page
מי אנחנו

חברת לקי (Lucky) נמצאת בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי כבר מעל 14 שנה. אנו עובדים עם מגוון רחב ומגוון מאוד של לקוחות. צברנו ניסיון עשיר וידע רב בהקמה ובהרצה של מיזמי מימון המונים ובתחום הפרסום הדיגיטלי במגוון ערוצים ועם מגוון כלים, אנחנו מספקים שירותים לגורמים פרטיים, לחברות, לעמותות, לאמנים, למועמדים פוליטיים ועוד.

כיום החברה מתמחה ב־4 תחומים עיקריים:

  1. שיווק דיגיטלי ופרסום ממומן - אנחנו מפרסמים במגוון רחב של מערכות (פייסבוק, גוגל, טוויטר, אאוטבריין, אינסטגרם ועוד) עם הכלים המתקדמים ביותר ולקהל ממוקד מאוד, שנאסף בקפידה ותוך חשיבה אסטרטגית ותכנון מדוקדק. חברת לקי עובדת עם קהל לקוחות ישראלי ובינלאומי. לקריאה נוספת >>

  2. ניהול מיזמי מימון המונים – לקי היא החברה הגדולה ביותר בארץ שבונה ומריצה מיזמי מימון המונים במגוון פלטפורמות, כאשר אנו עושים זאת תחת שני המותגים Page It ו־Dummy Advertising. עד כה עשינו בהצלחה רבה עשרות פרויקטים ועזרנו ללקוחות שלנו לגייס הכנסות במעל 24 מיליון ש"ח עם יותר מ־99,000 תומכים. לקריאה נוספת>>

  3. ניהול דפי לקוחות וניהול אורגני ברשתות החברתיות ואתרי אינטרנט אנו מנהלים חשבונות במרבית הרשתות החברתיות שבהן נמצא קהל היעד של הלקוחות שלנו, בהן פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וטלגרם. הניהול כולל ניהול הדף, בניית תכנים כולל טקסט, תמונות וסרטונים, ניתוח סטטיסטיקות כולל קהלים ועוד. לקריאה נוספת>>

  4. בניית מאגרי לקוחות ובסיסי נתונים שונים - בניית מאגרי לקוחות חכמים בשיטת המעגלים שמספקים מענה מדויק לסוגי הלקוחות השונים. לקריאה נוספת>>


בחברה קיימות ארבע מחלקות, שעובדות יחד בסינרגיה ובשיתוף פעולה מלא:

מחלקת מימון המונים – מחלקה זו כוללת שני צוותים עיקריים:

צוות הכנת פרויקט, אשר אמון על השגת כל החומרים הרלוונטיים והחשובים להקמת פרויקט מימון המונים איכותי ומדויק. השגת כל החומרים, הן מהלקוח והן מפלטפורמת מימון ההמונים, היא חשובה ביותר וקריטית לניהול נכון ותקין של הפרויקט. הניסיון הרב שלנו בתחום מימון ההמונים לימד אותנו לא רק אילו חומרים אנו צריכים כדי לסיים פרויקט בניצחון מוחץ, אלא גם איך להכין את החומרים בצורה הטובה ביותר והחסכונית ביותר ללקוח.

הצוות השני הוא צוות הרצת פרויקט שהוא למעשה מנהל את הפרויקט מהרגע שהוא מוכן ועולה לאוויר ועד לסיומו. פרט לקשר המתמיד עם הלקוח והעדכון השוטף על התקדמות הפרויקט, שלב ההרצה כולל גם שליחת עדכונים לתומכים, ניהול הדף העסקי של הלקוח, הכנסת תכנים חדשים, תמונות חדשות, תשורות חדשות ועוד.

מחלקת פרסום ממומן – מחלקת הפרסום הממומן אחראית לקידום דיגיטלי בכל הערוצים הדיגיטליים המובילים - גוגל, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד. הקידום נעשה תוך מיקוד קהלים, כדי להביא תוצאות איכותיות.

מחלקת תוכן ויח"צ – המחלקה מספקת תכנים לפעילויות השונות. התכנים כוללים פוסטים לעמודים העסקיים, לטוויטר ולשאר הרשתות החברתיות, תכנים לכתבות ותוכן וטקסטים לקמפיינים הממומנים. לפני כתיבת התוכן ללקוח חדש הצוות מבצע מחקר מעמיק הכולל מילות מפתח, ניתוח קהל היעד של העסק, השפה שלו, תחומי העניין שלו ועוד. בנוסף לכתיבת התוכן המחלקה עוסקת (דרך גורם חיצוני) ביח"צ לפרויקטים, שכולל כתבות אינטרנטיות באתרים המובילים, שילוב הלקוחות לראיונות בתוכנית טלויזיה שונות ובראיונות רדיו.

מחלקת קידום אורגני – המחלקה אחראית לניהול דפי הלקוחות במדיות החברתיות, להעלאת תכנים למדיות החברתיות, לשמירה על קשר עם האוהדים, למענה לתגובות ולשמירה על דף מעודכן, רענן ומייצג.

 

מעוניינים לפרסם את העסק שלכם באינטרנט? מחפשים עזרה בקידום פרויקט מימון המונים? דברו איתנו!

אומרים שגם מסע של אלף מילין מתחיל בצעד אחד קטן, ואנחנו נשמח לעשות את הצעד הראשון שלכם איתכם.

לשיחת ייעוץ ולהסבר מקצועיים צרו איתנו קשר

הצוות שלנו
Anchor 1
bottom of page