top of page
שיווק דיגיטלי בגוגל וברשתות החברתיות

שיווק דיגיטלי הוא מונח רחב שכולל בתוכו מגוון אפשרויות של שיווק באינטרנט: פרסום ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק, קידום רשתות חברתיות, כמו אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ועוד, קידום כתבות ותוכן באאוטבריין ובטאבולה (המלצות תוכן), שיווק באמצעות רשימות תפוצה ועוד.

כולם היום נמצאים באינטרנט ולכן אין ספק שאם אתם רוצים שהשירות או המוצר שלכם יגיע לכמה שיותר אנשים, ובאופן ממוקד מאוד, אתם חייבים לפנות אליהם באמצעות האינטרנט. האינטרנט הוא ככל הנראה המרחב הנכון והיעיל ביותר לפרסם ולשווק בו עסקים כדי להגיע לכמה שיותר אנשים בכמה שפחות כסף.

מאחר שהתנהגות הצרכנים משתנה מאדם לאדם וחשוב מאוד לתפוס את כולם במקום הנכון ובזמן הנכון, אנו פועלים במגוון רחב של פלטפורמות:

 

פרסום בגוגל (+יוטיוב)

גוגל נחשב למנוע החיפוש הגודל ביותר ברשת, והוא מאפשר לבעלי עסקים לפרסם את העסק שלהם בפני מיליוני אנשים ולהגיע לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים, זאת בהתאם למילות המפתח שהוקלדו, לאתרים שבהם גלשו ולתחומי העניין שמאפיינים אותם. היכולת להיחשף בכל יום בפני מאות אלפי לקוחות פוטנציאליים, באמצעות גוגל אדוורדס (מערכת הפרסום של גוגל), היא הזדמנות נדירה להגדיל את העסק, ואצלנו בלקי יודעים כיצד לנצל את ההזדמנות הזאת – וכיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

פרסום בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם עם יותר מ־2 מיליארד גולשים חודשיים וכ־1.4 מיליארד גולשים יומיים – כש־92% מהם גולשים במובייל. רק בישראל גולשים בה בכל חודש כ־4.7 מיליון משתמשים, ובכל יום נכנסים אליה כ־3.5 מיליון איש - כ־74% מהאוכלוסייה הבוגרת! הנתונים המדהימים האלו הפכו את פייסבוק למקום פרסום מהמועילים והחשובים ביותר. התכנים השיווקיים והקמפיינים הממומנים ברשת החברתית מאפשרים למפרסמים ולמותגים ליצור קשר ממשי עם הלקוחות, להפוך אותם לפעילים ולמעורבים ואפילו לנהל איתם מערכת יחסים – שתוביל להפיכתם ללקוחות ולממליצים.

פרסום בטוויטר

טוויטר היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות שקיימות כיום ונמצאים בה מיליוני משתמשים. אפשרויות הפרסום בה הן מגוונות, החל מפרסום מוצרים או שירותים ועד יצירת מיתוג, הגברת מודעות ובעיקר הגדלת מאגר עוקבים לטובת קמפיינים עתידיים ופלטפורמות פרסום נוספות. בדומה לפרסום בפייסבוק, גם טוויטר מאפשר לעסקים ליצור קשר עם לקוחות, להעביר להם מסרים שיווקיים ולבנות איתם מערכות יחסים.

טוויטר משלב בתוכו גם יכולות שיווק אפקטיביות לעסקים שפונים לעסקים אחרים וגם מאפשר שיווק לקהלים רחבים של צרכנים סופיים. מאחר שזו פלטפורמה שעוסקת בעיקר בתוכן, היא מאפשרת לעסק ליצור קהילה סביב המותג ובכך להגביר את השיח על המותג ולהגדיל את המכירות ואת התוצאות.

פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא הרשת העסקית־חברתית הגדולה ביותר שקיימת היום. היתרון הגדול ביותר שלה הוא מיפוי הקשרים שלנו והקשרים של החברים שלנו, ושל החברים שלהם – מה שמהווה מעין רשת נטוורקינג אולטימטיבית. מאחר שזו רשת עסקית, היא מאפשרת חיבור לאנשי קשר שעשויים לפתוח דלתות. היא המקום להתחבר וליצור רשת קשרים עם קולגות או עם מעסיקים פוטנציאליים. באמצעות הקידום הממומן ניתן לפנות באופן יזום ולפרסם לבעלי תפקידים בכירים (מנכ"לים או סמנכ"לים) ולקהל ממוקד ומדויק מבחינת תפקיד וסוג התעשייה.

חשוב להבין שלא כל הפלטפורמות מתאימות לכל התחומים. יש עסקים שיהיה נכון להם להופיע רק בפייסבוק ובאינסטגרם, ולעומתם יש פרויקטים שטוויטר וגוגל נכונים להם הרבה יותר כי שם נמצא קהל היעד שלהם.

היתרון הגדול ביותר בדיגיטל הוא שכמעט הכול מדיד וניתן לחקור מיהם הלקוחות ומה מעניין אותם - החל מהלקוחות בבסיסי הנתונים הקיימים, דרך הלקוחות שאליהם הפרסום פורסם והלקוחות שהגיעו לאתר או לדף הנחיתה, ועד ללקוחות שרכשו או השאירו פרטים, אלה שחזרו ורכשו שוב או אלה שהחליטו שלא, וכן אלה שבדף הפייסבוק או שעוקבים באינסטגרם...

אמנם קיימת עבודה שחורה גדולה לפני הפעילות, אבל נקודות הבקרה לאורך כל אחד מהערוצים מאפשרות לנו בזמן הפעילות לנתח באופן מלא את המצב עם יכולת ירידה לרזולוציות גבוהות. זאת כדי לדעת הכל על ה־flow של הלקוח בערוצים השונים והיכן הפערים. כך גם אנחנו בונים DNA של הלקוח הפוטנציאלי (בדרך כלל מספר DNA'ים כי יש סוגי לקוחות שונים) ויודעים להתאים את הפרסום אליו.

אנו מתמקדים בעיקר בערוצי פרסום שיש לנו שליטה מלאה בהם ושניתן בכל רגע לעלות בהם קמפיין, להורידו, לשנותו, להגדילו, להקטינו, לטייב ולעשות דברים מיוחדים מחוץ לקופסה...

הכלים הפרסומיים החכמים שבהם החברה משתמשת, בשיתוף תכנים שעובדים ותהליכים פסיכולוגיים (מוסבר מטה), משפרים את אחוזי ההמרה ואת התוצאות של לקוחות החברה. 

המענה ניתן בערוצים הללו: 

  1. פרסום - במגוון רחב של ערוצים

  2. יצירת לידים של מתעניינים

  3. יצירת מכירות מלקוחות חדשים

  4. שכנוע לקוחות קיימים לרכוש מוצר נוסף/להמליץ

  5. בניית בסיס נתונים (מאגר לקוחות פוטנציאליים) לרכישות עתידיות של מוצרים נוספים (לקוחות שרכשו ואלה שהתעניינו, כלומר נכנסו לדף ולא רכשו).

  6. הבאת לקוחות פוטנציאלים מישראל ומהעולם במגוון שפות, כולל פרסומים בעברית, באנגלית, בערבית, ברוסית, בגרמנית, בצרפתית, בספרדית ואפילו ביידיש (לחרדים בארה"ב).

 

הייחודיות שלנו:

  • מענה חכם וספציפי בהתאם למצב שבו נמצא הלקוח הפוטנציאלי (של הלקוח שלנו) בכל רגע, בשימוש בכלים מתקדמים, דרך מגוון מערכות ובשילוב "תעלות" פרסום חכמות וארבעה שלבי "מסע" ללקוח. כך לא כל הלקוחות רואים את אותו הפרסום, אלא כל קבוצה רואה את הפרסום המותאם לה, והלקוח עובר תהליך אונליין אוטומטי מכירתי אישי

  • ניתוח אונליין של הנתונים השונים ובעיקר קהלי היעד ומיקוד לקהלים נוספים בהתאם לנתונים הללו

  • הפריית צוות המכירות של הלקוח עם נתונים רבים על הלקוחות שרכשו ועל אלה הפוטנציאלי

  • עבודה בשיתוף פעולה מלא עם צוות המכירות של הלקוח כדי להוציא את המרב ממכירות חדשות ומאלה הקיימות (לרכישה נוספת)

  • העלאת עשרות רבות של מודעות שונות במגוון ערוצים ומערכות, בחינת הצלחתן וטיובן. כך יודעים מה עובד הכי טוב ומה משפיע

 

המענה שניתן בפירוט:

בניית תמונת מצב ואסטרטגיה פרסומית:

  • בניית תמונת מצב פרסומית של הלקוח, במגוון ערוצי הפרסום וכן בערוצים השונים שמהם מגיעים הלקוחות הפוטנציאליים (אתר, דף נחיתה, עמוד הפייסבוק...)

  • בניית תמונת מצב של הקהלים השונים שקשורים ללקוח, כולל אלה שנאגרו אצלו, על ידי ניתוח שלהם במערכות השונות שאנו עובדים בהן

  • בניית תמונת מצב מתחרים

  • בניית אסטרטגיית פרסום

 

פרסום דרך מגוון ערוצי פרסום:

  • אימיילים - אנחנו שולחים היום מעל ל־600,000 אימיילים בחודש ללקוחות של הלקוחות שלנו. השליחה נעשית בצורה חכמה

  • אס אם אסים

  • וואטסאפים

  • פרסום בפייסבוק במגוון אפשרויות חכמות

  • פרסום בגוגל – מילות מפתח ובאנרים באתרים ממוקדים ומגוון אפשרויות חכמות

  • פרסום בטוויטר

  • פרסום בלינקדאין

  • פרסום באינסטגרם

  • פרסום תוכן במגוון פלטפורמות - אאוטבריין, טאבולה וקונטיקס

  • פרסום לקהל ממוקד שנחתך מבסיס הנתונים של פייסבוק ושל גוגל

  • פרסום פוסטים מעמוד הפייסבוק של הלקוח לקהל שלו ושל המתחרים...

  • שימוש בכלים מתקדמים: ריטרגטינג ורימרקטינג בגוגל ובפייסבוק

  • שימוש בלינקים חכמים לבנית בסיס הנתונים הפרסומי

  • שימוש במודעות לידים (בפייסבוק) ובטופסי לידים בהתאם לצורך 

  • בניית תהליכי המרה

    • קמפיין פסיכולוגי הכולל 3-4 פרסומים במרחק של ימים אחדים בין כל פרסום לפרסום עם התאמה בין האימיילים לפרסום בפייסבוק ובגוגל. כך הלקוח רואה מסרי שכנוע מתואמים ועם מינון נכון

    • בניית תעלות פרסום שמעבירות את הלקוח דרך תוכני המרה שמסננים וממירים באיכות גבוהה וגורמים לקהל ממוקד מאוד לראות את הפרסום

 

סוגי קהלים ומענה לכל סוג קהל: 

צורת העבודה בלקי בנויה על חלוקה לגזרות שבהן "פוגשים" את הלקוח הפוטנציאלי והקיים (של הלקוח שלנו) בהתאם למצב שבו הוא נמצא בכל רגע, ומציגים לו את הפרסום המתאים. כך שלקוח שעוד לא היה באתר יראה פרסום מתאים כדי לשכנע אותו לרכוש, לקוח שכבר ביקר וטרם ביצע פעולה (השארת פרטים/רכישה) יראה פרסום אחר כדי לשכנע אותו לרכוש, שכן הוא כבר יודע במה מדובר, לקוח שכבר השאיר פרטים או רכש יראה פרסום שייתן לו הרגשה טובה שעשה נכון ובקשה להמליץ לחברים ועוד. 

 

להלן פירוט של סוגי הקהלים שאנחנו מטפלים בהם, כשכל אחד מהם מקבל את המענה הספציפי המתאים לו (עם כלים ופרסומים מותאמים להגעה ליעד כדי לשכנעו): 

קהל 1 - לקוח פוטנציאלי שטרם היה באתר או בדף הנחיתה.

המטרה: להכניסו לאתר או לדף הנחיתה (לקוח קר).

קהל 2 - לקוח פוטנציאלי שהיה באתר או בדף הנחיתה ולא ביצע כל פעולה: רכישה, השארת פרטים, תמיכה.

המטרה: להכניסו שוב אבל דרך פרסום שונה, שכן הוא כבר אינו לקוח קר.

קהל 3 - לקוח פוטנציאלי שהיה ברשימות התפוצה ונחשף לפרסום בריטרגטינג.

המטרה: להכניסו לדף הנחיתה ולשכנע אותו להירשם.

קהל 4 - לקוח פוטנציאלי שהתקדם מאוד בתהליך הרכישה או השראת הפרטים אבל לא ביצע לבסוף שום פעולה (רכישה, השארת פרטים, הכנסה לעגלה, מעבר לתשלום ועוד).

המטרה לשכנעו לרכוש/להשאיר פרטים/לתמוך כשכבר היה על הקצה לעשות זאת.

קהל 5 - לקוח שכבר רכש או השאיר פרטים.

המטרה: לשכנע אותו לרכוש מוצר נוסף, לשמור אותו בטוח ושמח עם הרכישה, לגרום לו להמליץ לחבר או קולגה על המוצר כדי שהוא ירכוש, ישאיר פרטים או יתמוך.

קהל 6 - למי שהיה לקוח בעבר וכש את המוצר או נעזר בשירות.

המטרה: לשכנע אותו שירכוש את המוצר החדש, שישאיר פרטים או שיתמוך.

רוצים לפרסם את העסק שלכם? את השירות שלכם? דברו איתנו ונעזור לכם לבחור בפלטפורמה המתאימה ובאסטרטגיה הנכונה!

bottom of page