top of page
בניית בסיסי נתונים

אחת מהדרכים הטובות ביותר המסייעות לפרויקטים להצליח או לעסקים לגדול היא יצירת בסיס נתונים של לקוחות והגדלת המאגר באופן קבוע. כאשר אנו מצליחים ליצור מאגר טוב וחכם של לקוחות או של מתעניינים, אנו יכולים לפנות אליו בפרסום ממוקד ומדויק או בפנייה אישית עם סיכוי גדול יותר שהפנייה שלנו או הפרסום שלנו יעוררו בו את הרצון לבצע פעולה כלשהי, תהיה זאת השארת פרטים, רכישת מוצר, תמיכה/תרומה לפרויקט או בקשה לקבלת שירות.

כאשר מדובר בחברות או בעסקים קטנים, בניית מאגר לקוחות נאמנים ושימורם מאפשרים לבעל העסק לשמור על יתרון תחרותי לאורך זמן לעומת המתחרים.

כאשר מדובר בגורמים חברתיים או עמותות, מאגר האנשים שהשאירו פרטים משמש ליצירת פעילויות במגוון נושאים.

 

אנחנו עובדים בשיטת ה"מעגלים" שפיתחנו שמאפשרת לחלק את הקהל למעגלים שונים ולהפעיל אותם בהתאם.

 

אנו בונים בסיסי נתונים ממוקדים וחכמים דרך מגוון ערוצים:

  • אימיילים, אס־אם־אסים ו־ווטסאפים

  • פרסום בפייסבוק, בגוגל (מנוע החיפוש ואתרים עם באנרים של גוגל), בטוויטר, בלינקדאין ובאינסטגרם

  • פרסום המלצות תוכן – באאוטבריין, בטאובלה, בקונטיקס – וצביעת הקהל שנכנס לכתבות וצורך את התוכן

  • שימוש בכלים מתקדמים - ריטרגטינג ורימרקטינג בגוגל ובפייסבוק

  • שימוש במודעות לידים (בפייסבוק)

  • בניית דפי נחיתה עם טופסי לידים

bottom of page